W ramach zajęć z obsługi turystycznej 25 kwietnia wybraliśmy się na wycieczkę do Hotelu Imperiale, Hotelu Olecki oraz Centrum Informacji Turystycznej.
Celem wycieczki do czterogwiazdkowego Hotelu Imperiale było zwiedzenie obiektu oraz poznanie zasad obsługi gościa hotelowego. Odwiedziliśmy restaurację, sale konferencyjne, salę fitness, pomieszczenie służbowe oraz pokoje DBL, TWN, typu rodzinnego i apartament. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat obsługi gości hotelowych od p. Agnieszki Grzegorzek.
Kolejnym punktem wycieczki był Hotel Olecki***. Praca recepcji, zasady obsługi gościa hotelowego, system rezerwacyjny w hotelu, to tylko niektóre tematy poruszane podczas naszego pobytu w tym obiekcie noclegowym.
Po raz pierwszy byliśmy też w Centrum Informacji Turystycznej w Oświęcimiu. Obiekt posiada certyfikat**** i należy do Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej – MSIT. Celem jego działania jest kompleksowa obsługa turysty w zakresie udzielanych informacji na temat oferty turystycznej regionu Małopolski. Biuro wyposażone jest w szereg bezpłatnych, wielojęzycznych publikacji dotyczących atrakcji turystycznych województwa małopolskiego oraz w stanowiska komputerowe umożliwiające klientom bezpłatny dostęp do Internetu. Mogliśmy się bezpośrednio przyjrzeć fachowej obsłudze turystów z Francji, którzy uzyskali potrzebne informacje od pracowników Centrum.
Opracowała: Marzena Sawicka