W ramach zajęć z obsługi turystycznej 25 września wybraliśmy się na wycieczkę do Hotelu Imperiale oraz Centrum Informacji Turystycznej.

Celem wycieczki do czterogwiazdkowego hotelu było zwiedzenie niedawno otwartego obiektu oraz poznanie zasad obsługi gościa hotelowego. Odwiedziliśmy restaurację, sale konferencyjne, salę fitness oraz pokoje typu rodzinnego i apartament. Dodatkową atrakcją, którą przygotował dla nas personel hotelu, było sprzątanie jednostki mieszkalnej i ścielenie łóżek pod czujnym okiem profesjonalistów.

Centrum Informacji Turystycznej w Oświęcimiu posiadające certyfikat**** należy do Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej – MSIT. Celem jego działania jest kompleksowa obsługa turysty w zakresie udzielanych informacji na temat oferty turystycznej regionu Małopolski. Biuro wyposażone jest w szereg bezpłatnych, wielojęzycznych publikacji dotyczących atrakcji turystycznych województwa małopolskiego oraz w stanowiska komputerowe umożliwiające klientom bezpłatny dostęp do Internetu.

Personel CIT przygotował dla nas ćwiczenia, który sprawdzały umiejętności w zakresie poszukiwania i udzielania informacji w języku polskim i obcym. Był to mały sprawdzian naszych możliwości przed praktyką zawodową, którą będziemy odbywali właśnie w tym obiekcie w przyszłym roku.


Opracowała: Marzena Sawicka