Zasady rekrutacji kandydatów do oddziałów klasy pierwszej technikum i branżowej szkoły I stopnia w Powiatowym Zespole Nr 4 Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im Komisji Edukacji Narodowej w Oświęcimiu

na rok szkolny 2025/2026

dla absolwentów szkoły podstawowej

 

 Podstawa prawna:

 

  1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082, ze zm. oraz poz. 762).

 

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 listopada 2022 r. w sprawie prze­pro­wa­dzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół i placówek (Dz. U. z 2022 r. poz. 2431, ze zm.).

 

  • Zasady ogólne

 

  1. Kandydatów do oddziałów klas pierwszych szkół wchodzących w skład Powia­towego Zespołu Nr 4 Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Oświęcimiu przyj­mu­je się na podstawie postępowania rekrutacyjnego. Postępowanie to prze­pro­wa­dza powołana przez dyrektora szkoły Komisja Rekrutacyjna.

 

  1. Postępowanie prowadzone jest na wniosek rodzica (opiekuna prawnego) kan­dydata.

 

  1. Wniosek zawiera:

3.1. imię, nazwisko, datę urodzenia oraz numer PESEL kandydata, a w przy­padku braku numeru PESEL – serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwier­dza­jącego tożsamość,

3.2. imiona i nazwiska rodziców (opiekunów prawnych) kandydata,

3.3. adres miejsca zamieszkania rodziców (opiekunów prawnych) i kandydata,

3.4. adres poczty elektronicznej i numery telefonów rodziców (opiekunów praw­nych) kandydata, o ile je posiadają,

3.5. wskazanie kolejności wybranych publicznych szkół, w porządku od naj­bar­dziej do najmniej preferowanych,

3.6. wskazanie wybranych oddziałów w danej szkole, w porządku od najbar­dziej do najmniej preferowanych.

 

  1. Do wniosku w razie potrzeby dołącza się:

4.1. oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata,

4.2. orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepeł­nosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz za­trud­nianiu osób nie­peł­no­spraw­nych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.),

4.3. prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem,

4.4. dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 998, 1076, 1544 i 2245 oraz z 2019 r. poz.730),

4.5. opinię publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicz­nej poradni specjalistycznej o problemach zdrowotnych ograniczających możli­wo­ści wyboru kierunku kształcenia ze względu na stan zdrowia.

 

  1. Oświadczenia, o których mowa w ust. 4.1, 4.3 składa się pod rygorem odpo­wie­dzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świado­my odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za skła­da­nie fałszywych zeznań.

 

  1. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może żądać dokumentów potwierdza­jących okoliczności zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 4.1, 4.3, w terminie wyznaczonym przez przewodniczącego, lub może zwrócić się do wójta (burmistrza, prezydenta miasta) właściwego ze względu na miejsce zamieszkania kandydata o potwierdzenie tych okoliczności. Wójt (burmistrz, prezydent miasta) potwierdza te okoliczności w terminie 5 dni.

 

  1. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy pobrać (i w razie takiej potrzeby wydru­ko­wać – zgodnie z §2 ust 4) z systemu elektronicznego naboru, ze strony interne­to­wej https://rekrutacje-krakow.pzo.edu.pl/omikron-public/.

 

  1. W postępowaniu rekrutacyjnym kandydat jest zobowiązany do dostarczania, w ustalonych terminach, określo­nych w §5, następujących dokumentów:

8.1. wniosku o przyjęcie do szkoły,

8.2. świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty,

8.3 zaświadczenia o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty ogólnopolskiej olim­piady przedmiotowej oraz laureata konkursu przedmiotowego o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim, przeprowadzonych zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt. 8 ustawy o systemie oświaty,

8.4. zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pod­ję­cia praktycznej nauki zawodu,

8.5. dwóch zdjęć,

8.6 dodatkowo – w przypadku kandydatów zakwalifikowanych do oddziałów kształ­cą­cych pracowników młodocianych – umowę o pracę, kandydatów tych nie obowiązuje dostarczenie dokumentów, o których mowa w pkt. 8.4.

 

  • Przebieg rekrutacji

 

  1. Postępowanie rekrutacyjne do technikum i branżowej szkoły I stopnia jest przeprowadzane z wykorzystaniem systemu informatycznego, zwanego dalej systemem elektronicznego naboru.

 

  1. Kandydat do technikum i branżowej szkoły I stopnia w Powiatowym Zespo­le Nr 4 Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Oświęcimiu dokonuje rejestra­cji (wypełnia wniosek o przyjęcie do wskazanych przez siebie szkół) w systemie elektronicznego naboru. Kandydat może wskazać we wniosku co najwyżej trzy wybrane przez siebie szkoły publiczne, w porządku od najbar­dziej do najmniej prefe­rowanych. W obrębie jednej szkoły kandydat ma możliwość wyboru dowol­nej liczby oddziałów.

 

  1. Kandydat zainteresowany więcej niż jednym oddziałem w wybranej szkole wskazuje we wniosku kolejno interesujące go oddziały, w porządku od najbar­dziej do najmniej preferowanych.

 

  1. Kandydat składa w szkole, której oddział wskazał jako pierwszy, pobrany i wy­dru­kowany z systemu wniosek o przyjęcie do szkoły, podpisany przez rodzica (opiekuna prawnego).

 

  1. Po ukończeniu szkoły podstawowej kandydat dostarcza do szkoły, której oddział wska­zał jako pierwszy, świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenie o wyni­kach egzaminu ósmoklasisty (lub ich poświadczone przez dyrektora szkoły podstawowej kopie).

 

  1. Po ogłoszeniu list kandydatów zakwalifikowanych oraz kandydatów niezakwa­lifikowanych do przyjęcia do oddziałów klasy pierwszej, kandydat zakwalifiko­wany do przyjęcia potwierdza wolę podjęcia nauki w szkole poprzez dostarcze­nie oryginałów świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (jeśli wcześniej złożył kopie), kandydat jest zobowią­zany także do dostarczenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciw­wskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu, dwóch zdjęć i dodatkowo – w przypadku kandydatów zakwalifikowanych do oddziałów kształ­cą­cych pracowników młodocianych – umowy o pracę.

 

  1. Komisja Rekrutacyjna ogłasza wyniki rekrutacji w formie list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

 

  • Kryteria decydujące o przyjęciu do szkoły

 

  1. O przyjęciu kandydata do klasy pierwszej technikum lub branżowej szkoły I stopnia (z wyjątkiem kandydata spełniającego warunek zawarty w ust. 10) decyduje liczba punktów uzyskanych za:

1.1. wyniki egzaminu ósmoklasisty, zawarte w zaświadczeniu o szczegóło­wych wynikach egzaminu,

1.2. wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej oceny z języka pol­skiego, matematyki i dwóch obowiązkowych zajęć eduka­cyj­nych ustalonych przez dyrektora szkoły,

1.3. ukończenie szkoły podstawowej z wyróżnieniem,

1.4. szczególne osiągnięcia ucznia wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej:

  1. a) uzyskanie wysokiego miejsca nagrodzonego lub uhonorowanego zwy­cięskim tytułem w zawodach wiedzy, artystycznych i sportowych, orga­nizowanych przez kuratora oświaty albo organizowanych co najmniej na szczeblu powiatowym przez inne podmioty działające na terenie szkoły, z wyjątkiem tytułu laureata lub finalisty ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej oraz tytułu laureata konkursu przedmiotowego o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim,
  2. b) osiągnięcia w zakresie aktywności społecznej, w tym na rzecz środowi­ska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu.

 

  1. Przepisu ust. 1.1. nie stosuje się do kandydatów, którzy na podstawie odręb­nych przepisów zostali zwolnieni z obowiązku przystąpienia do egzaminu ósmo­kla­sisty.

 

Przyznawanie punktów w postępowaniu rekrutacyjnym

 

  1. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w postępowaniu rekruta­cyjnym za oceny z języka pol­skiego, matematyki i dwóch obowiązkowych zajęć edukacyjnych, a także za wyniki egzaminu ósmoklasisty oraz inne osiągnięcia wynosi 200, w tym:

3.1. maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za egzamin ósmoklasisty – 100 punktów,

3.2. maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za oceny na świa­dectwie ukończenia szkoły podstawowej z języka polskiego, matematyki i dwóch obowiązkowych zajęć edukacyjnych (wskazanych w załączniku nr 1) – 72 punkty,

3.3. liczba punktów możliwych do uzyskania za ukończenie szkoły podsta­wo­wej z wyróżnieniem – 7 punktów,

3.4. maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za inne osiągnięcia ucznia wymienione w świadectwie ukończenia szkoły podstawowej – 21 punktów.

 

  1. Wyniki egzaminu ósmoklasisty (zawarte w zaświadczeniu o szczegółowych wynikach egzaminu) są przeliczane następująco:

4.1. z języka polskiego – wynik przedstawiony w procentach mnoży się przez 0,35,

4.2. z matematyki – wynik przedstawiony w procentach mnoży się przez 0,35,

4.3. z języka obcego nowożytnego – wynik przed­sta­wiony w procentach mnoży się przez 0,3.

 

  1. Przy ustalaniu liczby punktów za oceny na świadectwie ukoń­cze­nia szkoły podstawowej zzajęć edukacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 stosuje się następujące przeliczenia:

 

Ocena

Liczba punktów

celujący

18

bardzo dobry

17

dobry

14

dostateczny

8

dopuszczający

2

 

  1. Za szczególne osiągnięcia ucznia wymienione w świadectwie ukończenia szkoły podstawowej wskazane w ust. 1 pkt. 1.4 lit. a kandydat może uzyskać co naj­wyżej 18 pkt, przy czym stosuje się następujące zasady przydzielania punktów:

 

6.1. uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu ponadwoje­wódzkim organizowanym przez kuratorów oświaty na podstawie zawartych porozumień:

  1. a) tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 10 punktów,
  2. b) tytułu laureata konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przy­zna­je się 7 punktów,
  3. c) tytułu finalisty konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przy­zna­je się 5 punktów;

 

6.2. uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu międzyna­rodowym lub ogólnopolskim:

  1. a) tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 10 punktów,
  2. b) tytułu laureata konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przy­zna­je się 7 punktów,
  3. c) tytułu finalisty konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przy­zna­je się 5 punktów;

6.3. uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu wojewódz­kim organizowanym przez kuratora oświaty:

  1. a) dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego – przyzna­je się 10 punktów,
  2. b) dwóch lub więcej tytułów laureata konkursu tematycznego lub interdy­scyplinarnego – przyznaje się 7 punktów,
  3. c) dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu tematycznego lub interdy­scyplinarnego – przyznaje się 5 punktów,
  4. d) tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 7 punktów,
  5. e) tytułu laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – przy­znaje się 5 punktów,
  6. f) tytułu finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – przy­znaje się 3 punkty;

6.4. uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o za­się­gu ponad­wo­je­wódz­kim lub wojewódzkim:

  1. a) dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego – przy­znaje się 10 punktów,
  2. b) dwóch lub więcej tytułów laureata konkursu interdyscyplinarnego – przy­znaje się 7 punktów,
  3. c) dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego – przy­znaje się 7 punktów,
  4. d) tytułu laureata konkursu interdyscyplinarnego – przyznaje się 5 punk­tów,

6.5. uzyskanie wysokiego miejsca nagrodzonego lub uhonorowanego zwy­cięs­kim tytułem w zawodach wiedzy innych niż wymienione w pkt. 6.1 – 6.4, artystycznych i sportowych, organizowanych przez kura­tora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, na szczeblu:

  1. a) międzynarodowym – przyznaje się 4 punkty,
  2. b) krajowym – przyznaje się 3 punkty,
  3. c) wojewódzkim – przyznaje się 2 punkty,
  4. d) powiatowym – przyznaje się 1 punkt.

 

  1. W przypadku gdy kandydat ma więcej niż jedno szczególne osiągnięcie z takich samych za­wodów wiedzy, artystycznych i sportowych, o których mowa w ust. 6, na tym samym szczeblu oraz z tego samego zakresu, wymie­nione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, przyznaje się jednorazowo punk­ty za najwyższe osiągnięcie tego ucznia w tych zawodach w dowolnej klasie szkoły podstawowej, z tym że maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za wszystkie osiągnięcia wynosi 18 punk­tów.

 

  1. Wykaz konkursów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.4 lit. a jest zamie­szczo­ny na stronie internetowej Małopolskiego Kuratorium Oświaty

https://kuratorium.krakow.pl/category/szkoly-i-placowki/rekrutacja/ .

 

  1. Za osiągnięcia w zakresie aktywności społecznej, w tym na rzecz środowiska szkol­nego, w szczególności w formie wolontariatu przyznaje się 3 punkty.

 

  1. Laureat lub finalista ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej oraz laureat konkursu przedmiotowego o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim, przeprowadzonych zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt. 8 ustawy o systemie oświaty jest przyjmowany w pierwszej kolejności, jeśli posiada świadectwo ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.

 

  1. W przypadku kandydata zwolnionego z obowiązku przystąpienia do egzaminu ósmoklasisty przelicza się na punkty oceny z języka polskiego, matematyki i języka obcego nowożytnego, wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, przy czym sposób przeliczania ocen na punkty jest następujący:

  

z języka polskiego i matematyki:

Ocena

Liczba punktów

celujący

35

bardzo dobry

30

dobry

25

dostateczny

15

dopuszczający

10

 

z języka obcego nowożytnego:

Ocena

Liczba punktów

celujący

30

bardzo dobry

25

dobry

20

dostateczny

10

dopuszczający

5

 

Ustalanie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych oraz przyjętych i nieprzyjętych do szkoły

 

  1. Ustalenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do szkoły następuje według kolejności uzyskanych łącznie punktów.

 

  1. W przypadku, gdy Komisja Rekrutacyjna musi podjąć decyzję o zakwalifiko­wa­niu bądź niezakwalifikowaniu kandydatów o równorzędnych wynikach uzys­kanych w postępowaniu kwalifikacyjnym (etap pierwszy), stosuje się zasadę, że

13.1. w drugim etapie: pierwszeństwo mają kandydaci z problemami zdrowot­nymi ograniczającymi możliwości wyboru kierunku kształcenia ze względu na stan zdrowia, potwierdzonymi opinią publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej,

13.2. w trzecim etapie (o ile szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami) bierze się pod uwagę łącznie następujące kryteria:

  1. wielodzietność rodziny kandydata,
  2. niepełnosprawność kandydata,
  3. niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata,
  4. niepełnosprawność obojga rodziców kandydata,
  5. niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,
  6. samotne wychowywanie kandydata w rodzinie,
  7. objęcie kandydata pieczą zastępczą.

Kryteria te mają jednakową wartość.

 

  1. Listę kandydatów przyjętych do szkoły ustala się na podstawie listy kandyda­tów zakwalifikowanych, którzy potwierdzili wolę podjęcia nauki i dostarczyli wszystkie wymagane dokumenty. Listę kandydatów nieprzyjętych do szkoły usta­la się na podstawie listy kandydatów zakwalifikowanych, którzy nie po­twierdzili woli podjęcia nauki lub nie dostarczyli wszystkich wymaganych doku­mentów. Lista zawiera, o ile takie są, informację o liczbie wolnych miejsc.

 

  1. Listy, o których mowa w ust. 12 i 14, podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.

 

  1. Dzień podania do publicznej wiadomości listy, o której mowa w ust. 12 i 14, jest określany w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.

 

  1. W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświa­ty, wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie list, o których mowa w § 2 ust. 6 i 7, podaje się do publicznej wiadomości także na stronie internetowej szkoły www.pz4seg.pl.

 

  1. Kandydaci, którzy nie zostali przyjęci do szkoły w postę­po­wa­niu rekrutacyj­nym na rok szkolny 2025/2026, mogą przystąpić do postępowania rekru­ta­cyj­nego uzupełniającego, o ile szkoła posiada wolne miejsca.

 

  • 5  Terminy związane z postępowaniem rekrutacyjno-kwalifikacyjnym

 

  1. Terminy związane z postępowaniem rekrutacyjnym do techni­kum i branżowej szkoły I stopnia są następujące:

 

Termin

Realizowane zadania (czynności)

data / godzina

Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym

od 12 maja

do 9 lipca

2025 r.

Kandydat rejestruje się drogą elektroniczną w systemie elektronicznego naboru do co najwyżej trzech wybranych szkół, a następnie składa w szkole, której oddział wskazał jako pierwszy, pobrany i wy­dru­kowany z systemu wniosek o przyjęcie do szkoły, podpisany przez rodzica, a także dokumenty wymienione w § 1 ust. 4.

od 27 czerwca

do 9 lipca

2025 r.

Kandydat dostarcza świadectwo ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty.

16 lipca 2025 r.

do godz. 1200

Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do oddziałów klasy pierw­szej oraz listy kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów klasy pierwszej.

od 12 maja

do 16 lipca 2025 r.

Wydanie przez szkołę skierowania na badanie lekarskie kandydatowi, który dokonał wyboru kształcenia w danym zawodzie.

do 18 lipca 2025 r.

do godz. 1500

Kandydat zakwalifikowany do przyjęcia potwierdza wolę podjęcia nauki w szkole (i dostarcza oryginały świadectwa ukończenia szkoły pod­sta­wo­wej i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty, o ile wcześ­niej złożył kopie), zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdro­wo­tnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu, dwa zdjęcia, a w przy­pad­ku kandy­datów zakwalifikowanych do oddziałów kształcących pracow­ni­ków mło­docianych – umowę o pracę.

21 lipca 2025 r.

do godz. 1200

Ogłoszenie list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły.

do 24 lipca 2025 r.

Ewentualne wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasad­nie­nia odmowy przyjęcia do szkoły.

od 22 lipca

do 8 sierpnia 2025 r.

Postępowanie uzupełniające

 

  • 6  Postępowanie odwoławcze

 

  1. W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic (opiekun prawny) kandydata może wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnie­nia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

 

  1. Uzasadnienie sporządza się w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica (opiekuna prawnego) kandydata z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1. Uzasad­nienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

  1. Rodzic (opiekun prawny) kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwoła­nie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzyma­nia uzasadnienia.

 

  1. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyj­nej, o którym mowa w ust. 3, w terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.

 

 

  • 7  Przechowywanie danych osobowych kandydatów i dokumentacji postępowania rekrutacyjnego

 

  1. Dane osobowe kandydatów przyjętych do szkoły, zgromadzone w celach postę­powania rekrutacyjnego, oraz dokumentacja postępowania rekrutacyj­ne­go są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęsz­cza do szkoły.

 

  1. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych, zgromadzone w celach postępowa­nia rekrutacyjnego, są przechowywane w szkole przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administra­cyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

 

  • 8  Skład, zadania i zasady pracy Komisji Rekrutacyjnej

 

  1. Skład, zadania i zasady pracy Komisji Rekrutacyjnej określone są w zarządze­niu dyrektora szkoły w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej.

 

 

Załącznik nr 1

 

 

Zajęcia edukacyjne brane pod uwagę podczas rekrutacji

do klas pierwszych Technikum Nr III

na rok szkolny 2025/2026

 

Zawód

Przedmioty wymienione w ustawie z dnia z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Rozdział 6

Zajęcia edukacyjne ustalone przez dyrektora szkoły

technik ekonomista

język polski, matematyka

język obcy, informatyka

technik reklamy

język obcy, informatyka

technik organizacji turystyki

język obcy, geografia

technik hotelarstwa

język obcy, informatyka

technik żywienia i usług gastronomicznych

język obcy, biologia

technik architektury krajobrazu

język obcy, informatyka

 

 

 

Zajęcia edukacyjne brane pod uwagę podczas rekrutacji

do klas pierwszych Branżowej Szkoły I Stopnia

na rok szkolny 2025/2026

 

Zawód

Przedmioty wymienione w ustawie z dnia z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Rozdział 6

Zajęcia edukacyjne ustalone przez dyrektora szkoły

kucharz

język polski, matematyka

biologia, technika

fryzjer

biologia, technika

fryzjer, cukiernik, piekarz, sprzedawca

(klasa wielozawodowa)

biologia, technika

 

 

 

 

   
   

   

 

   
   
   

   

 

 
   
 1234