Klasy 3 TOT i 4 TG w dniach od 18 do 20 września 2024r. przebywały na 3-dniowej wycieczce  w Szczawnicy.

To malownicze miasto położone jest nad brzegiem rzeki Dunajec. W pierwszym dniu po zakwaterowaniu w pensjonacie „Tęczowe Wzgórze”, wyjechaliśmy kolejką na Palenicę (722mn.p.m.). Z góry rozciągał się piękny widok na Pieniny i Beskid Sądecki. Następnie promenadą -deptakiem, ciągnącym się wzdłuż Grajcarka, udaliśmy się do naszego pensjonatu.
W drugim dniu wycieczki Trasą Pienińską ze Sromowców Niżnych, Czerwonego Klasztoru, wzdłuż Dunajca, przeszliśmy do Szczawnicy. Dużą atrakcją była bliskość samego Dunajca i widok spływających tratw flisackich. Po drodze zobaczyliśmy tak charakterystyczne dla rejonu punkty, jak m.in. Trzy Korony (najwyższy szczyt Pienin Środkowych), Samą Jedną (ostry szczyt skalny) czy Zbójnicki Skok (zwężenie Dunajca). Na zakończenie dnia, na terenie obiektu noclegowego, mieliśmy integracyjne ognisko z pieczeniem kiełbasek.
W ostatnim dniu po śniadaniu, pojechaliśmy zwiedzać malowniczy Rezerwat Przyrody - Wąwóz Homole.
Wycieczka do Szczawnicy była nie tylko okazją do aktywnego spędzenia czasu na świeżym powietrzu, ale także dała nam możliwość wypoczynku.