Na czym polega fenomen mediów społecznościowych ? Dlaczego filmy przerywane są reklamami? Z jakiego powodu płacisz za koszulkę ze znanym logo dwa razy więcej niż za zwykłą? Dlaczego celebryci kochają Photoshopa?
Na te i inne pytania uzyskasz odpowiedź, kształcąc się w zawodzie technik reklamy. Ucząc się tego zawodu, dostrzeżesz metody manipulacji stosowane w mediach, będziesz swobodnie poruszał się w świecie nowoczesnego marketingu i wykorzystywał jego zasady w codziennym życiu. A przede wszystkim zdobędziesz zawód atrakcyjny na rynku pracy.
- Technik reklamy
Technik reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód. Łączy wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną, a także lingwistyczną. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwiają absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem gospodarki rynkowej.
Technik reklamy to zawód dla osób kreatywnych, o dużej kulturze osobistej, mających podzielność uwagi, wyobraźnię, dobrze zorganizowanych i rzetelnych, lubiących pracować zarówno z ludźmi, jak i samodzielnie, interesujących się reklamą i działaniami promocyjnymi.
- Możliwość podjęcia pracy zawodowej
Absolwent kierunku technik reklamy może być zatrudniony w:
- agencjach reklamowych (pracownik obsługi klienta, pracownik działu kreatywnego, autor tekstów, sloganów, projektant grafiki, pracownik działu planowania publikacji i prowadzenia badań rynkowych)
- działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
- biurach ogłoszeń środków masowego przekazu,
- działach promocji i reklamy środków masowego przekazu,
- agencjach scenariuszowych i studiach graficznych ( autor tekstów, sloganów, projektant grafiki)
- studiach produkcyjnych (specjalista do spraw produkcji)
- agencjach do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (organizator działań promocyjnych, specjalista ds. public relations)
Przedmioty punktowane przy naborze:
- język polski
- matematyka
- język obcy
- plastyka